TUTORIAL PROMARKERY: SKÓRA

13:36:00

Hej wszystkim! :)
Postanowiłam zrobić kilka tutoriali o promarkerach. Na pierwszy ogień poszła skóra. Obrazek ogólnie wygląda tak:


Następny tutorial będzie o tych włosach. No chyba, że nie chcecie. :D Przejdźmy do rzeczy...

Krok 1
Jako bazę używam Ivory (Y418). Pamiętajcie, że promarkerami trzeba szybko kolorować! Inaczej będą brzydkie smugi...



Krok 2
Tam gdzie powinien być cień nakładam Almond (O819).


Wiem, że zdjęcie nie wyszło ale naprawdę trzeba to szybko robić.



Krok 3
Zaczynając najpierw od brzegów rysunku nakładam wszędzie cienką warstwę Ivory.



Krok 4
W miejsca zacienione dodaję Tan  (O528).





Krok 5
Wszystko blenduję Almond.




Krok 6  ( opcjonalnie )
By mocniej zacieniować niektóre miejsca używam brązowej kredki akwarelowej. W moim przypadku jest to Koh-i-Noor Mondeluz kolor 65.




Krok 7
Kolorem Almond rozmazuję kredkę.



Krok 8
Na usta nałożyłam Coral (R937)




Krok 9 ( opcjonalnie )
Tam, gdzie powinno padać światło dodałam żelopis Sakura Gelly Roll White.







WAŻNE!!!
Nie martwcie się, że skóra jest pomarańczowa. Kolor zblednie po jakimś czasie. :)




Miłego dnia!

~ Amy

Zainteresują Cię:

5 komentarze

  1. jestem pod wrażeniem!! <3
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3 Wybacz, że nie komentuję ale kompletnie nie mam czasu. :/

      Usuń
  2. Przydatne ! Wypróbowałam i mi wyszło ;)
    A syrenka piękna:)
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny sposob z tą kredką akwarelową, muszę wyprobować:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥