RYSUNEK: ŻYRAFA

22:32:00

Hej wszystkim! :)
Obiecałam, że wstawię posta, no to jest.  W najbliższym czasie pojawi się więcej wpisów w tym oczekiwany - Tutorial: Nos. A tymczasem rysunek żyrafy. Pierwszy raz ją rysowałam, więc miejcie to na uwadze. :D



     NARZĘDZIA:
  • Winsor&Newton Promarkery 
  • Koh-i-noor Mondeluz 72
  • Sakura Pigma Micron cienkopis 03
  • Sakura Gelly Roll White
  • Ołówek 2B

    
     CZAS WYKONANIA: 30 min



     WKRÓTCE NA BLOGU!

  • Tutorial: Nos
  • Recenzja: Animorphia
  • Kolekcja kolorowanek
  • Ugryź temat: Scrapbooking   ( nowa kategoria na blogu! )
  • Moje przybory, czyli co każdy rysownik powinien posiadać


Dziękuję za wszystkie komentarze i dołączanie do obserwatorów. To dla mnie bardzo ważne. <3
Nie wiem jak wy, ale nie mogę się doczekać najbliższych postów!

PS. Pamiętajcie, że nawet, gdy nic nie dodaję to czytam wasze komentarze i na każdy odpowiadam. Zerkam tu codziennie, nawet jeśli nie ma wpisu calutki tydzień. Niestety wynika to z masy nauki. :/

~ Amy

Zainteresują Cię:

7 komentarze

  1. Czekam na kolejne posty. Jestem szczególnie ciekawa postów o kolorowankach, ponieważ uwielbiam kolorować. 😉😁😊

    OdpowiedzUsuń
  2. PS: Śliczna żyrafa 😊😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Publikuję na blogu co tydzień jeden lub dwa pokolorowane obrazki. Jeśli chcesz być na bieżąco, zachęcam do dołączenia do obserwatorów. :) PS. Jeśli masz jakieś propozycje odnośnie postów, chętnie przeczytam. ^^

      Usuń
  3. sliczna zyrafa, zazdroszczę promarkerów

    amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zaczynasz mi robić "smaka" na te promarkery :D śliczna żyrafka !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥