RYSUNEK: Yennefer

15:48:00

Hej wszystkim! :)
     Udało mi się znaleźć wolny czas, więc postanowiłam narysować Yennefer - postać ze sławnej na cały świat gry RPG, którą jest oczywiście Wiedźmin. Ktoś poprosił mnie bym narysowała Geralta, ale za wysokie progi jak dla mnie, hehe. :D Zdecydowanie wolałam Yennefer. Gdyby nie ta prośba, w ogóle bym się za nią nie zabierała. No ale cóż, jak ktoś prosi to trzeba ruszyć tyłek. Takim sposobem znalazłam się przed komputerem z tabletem i zaczęłam pracę. Musicie wiedzieć, że nigdy nie byłam tak zirytowana i dumna jednocześnie...



Wiem, że arcydzieło to to nie jest, ale zawsze coś, prawda? 

Narzędzia:

Tablet Wacom Intuos Pen&Touch

CZAS WYKONANIA: 3h

PS. Jeżeli jeszcze raz poprosisz mnie o jakąś postać z Wiedźmina, to cię zatłukę... 

~ Amy

Zainteresują Cię:

7 komentarze

  1. świetna praca! taka magiczna

    amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. o Yennefer! :D podoba mi się to futerko, fajnie wyszło, ale jak dla mnie za "ostro" w porównaniu do twarzy. Podziwiam za digitala, lubię od czasu pobazgrać na tablecie, ale mimo wszystko digitale to dla mnie magia xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Wiem o tym doskonale, ale gdybym zrobiła je mniej ostre, nic by nie było widać. :D

      Usuń
    2. rozumiem, mimo to efekt jest super :D

      Usuń
  3. Wow, dla mnie digital painting jest dalej za trudny ;-)
    Ale tobie wyszło pięknie ;-)

    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wrażenie, że brakło trochę ostrości na twarzy, ale ogółem jest pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie ogarniam digitali ale jest coraz lepiej. :P

      Usuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥