RYSUNEK: Wiedźmin, Geralt z Rivii

10:16:00

Hej wszystkim! :)
Wiem, że dzisiaj miała być Kolorowanka Tygodnia ale nie mogłam się doczekać aż zobaczycie Geralta. Jest to główny bohater serii gier RPG, która jest sławna na cały świat i uważana za przykład dla następnych. Zamieniłam te dwa posty terminami, tak więc kolorowanka będzie jutro.

Muszę przyznać, że to pierwszy rysunek, który mi się podoba. Rysowałam go wczoraj rano z myślą, że wyjdzie z tego jedna wielka klapa. Nigdy nie rysuję mężczyzn, bo po prostu nie umiem... A tu taka niespodzianka! Do spróbowania namówił mnie brat, któremu za to dziękuję (chcąc nie chcąc), bo to chyba moja najlepsza praca. To czwarty digital jaki robiłam.


PROGRAM
Paint Tool Sai

TABLET
Wacom Intuos Pen&Touch S

CZAS WYKONANIA
2,5h

Mam nadzieję, że nie macie mi za złe zmianę terminów. :) Pozostawiam wam wyrażenie opinii na jego temat.
Miłego dnia!

~Amy 

Zainteresują Cię:

11 komentarze

  1. Jakie cuuudo :o Nie mogę uwierzyć, że to Twój 4 digital... Ja nie umiem nawet postawić ładnej kreski, no chyba że prostą to w Paincie :3 Uwielbiam Twoje rysunki na papierze, ale digitale są jeszcze cudowniejsze!
    Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę - o reaktywacji i bazgrołach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Postaram się zajrzeć. :)

      Usuń
  2. To Twój czwarty digital? O: wow, na prawdę świetnie się w nim odnajdujesz. Ja jak sobie przypomnę o swoich pierwszych digitalach to strasznie mi wstyd, że śmiałam je publikować w sieci :D no ale tłumaczę sobie, że miałam wtedy te 13 czy 14 lat i ogólnie wtedy dopiero zaczynałam xD Muszę też przyznać, że szybko go narysowałaś, w życiu bym czegoś takiego wyczesanego nie zrobiła w tak krótkim czasie, podziwiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się sobie dziwie. Dziękuję bardzo! :) Heh, ja właśnie jestem w tym przedziale wiekowym 13-16 lat :P

      Usuń
  3. Wow. Podziwiam, mi nie wychodzi robienie czegokolwiek w programie. To chyba nie dla mnie ;__; O wiele bardziej wolę coś zrobić na papierze:)
    Naprawdę świetne Ci to wyszło^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz ćwiczyć to ci w końcu zacznie wychodzić. Dzięki za dołączenie do czytelników! ;33

      Usuń
  4. Wspaniała praca! Obecnie jestem w trakcie czytania sagi o wiedźminie i tym bardziej cieszę się, że zobaczyłam to dzieło. Bardzo dobrze ci wychodzi digital:) Nie wiedziałam, że w tym programie można tak ładnie cieniować, aż jestem ciekawa jak mi by się w nim pracowało:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny rysunek i szybciutko zrobiony! ja to się niestety ze swoimi grzebię niesłychanie :/ a teraz jeszcze kolorowanki mi się zachciało robić wiedźmińskie... ech. ale tu u ciebie, to Geralt pierwsza klasa!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥