MOJE PRZYBORY

15:05:00

Hej wszystkim! :)
Ostatnio dostałam e-maila z prośbą o pokazanie moich przyborów rysowniczych. Uznałam, że to dobry pomysł, dlatego zabrałam się do robienia zdjęć już z samego ranka. Poza tym nie odmówiłabym komuś. Jestem wręcz zadowolona, że ktoś podrzucił mi taki pomysł. Jeśli macie jeszcze jakieś, śmiało! Nie krępujcie się. To będzie sama przyjemność. ^^ Przejdźmy do rzeczy...



Najpierw zacznijmy od najczęściej używanych.



WINSOR&NEWTON PROMARKER




Moja przygoda z promarkerami zaczęła się w marcu 2014 roku. Zakupiłam wtedy 24 sztuki i zakochałam się w nich od pierwszego maźnięcia. Służyły mi przez dwa lata. Po tym czasie kilka mi się już skończyło, dlatego postanowiłam kupić nowe. Podjęłam tę decyzję w lutym tego roku. Obecnie posiadam 55 sztuk i jestem w 100% zadowolona. W przyszłości planuję zakup flamastrów firmy Copic.

KREDKI AKWARELOWE MONDELUZ 72


Kupiłam je kilka miesięcy temu. Niektóre z nich już są na wykończeniu. :D Pamiętam, że chciałam je w metalowym opakowaniu ale akurat wszędzie wykupili...

Czas na rzeczy, które są moim ''must-have'' w rysowaniu. Bez nich ani rusz. 




OŁÓWKI


Są podstawą dobrego rysunku. ( Wiem, że nie zastrugane. Śpieszyłam się. )


OŁÓWEK AUTOMATYCZNY


Zdecydowanie to mój ulubieniec.


GUMKI


Nie, nie używam wyszukanych gumek. Zwykłe z papierniczego mi wystarczają.


CIENKOPISY


Używam i będę używać tylko tych... Napisałam o nich recenzję. Jeśli jesteś ciekawy, kliknij. :)


ŻELOPIS 


Sakura Gelly Roll White. 



SZKICOWNIK


Jeśli nie wiesz jak wybrać szkicownik, kliknij. :)


CHAMELEON MARKERS 

KREDKI POLYCOLOR 24 ZESTAW PORTRETOWY



SZKICOWNIK CANSON MIX-MEDIA


ZESTAW OŁÓWKÓW 8B-2H KOH-I-NOOR


WINSOR&NEWTON BRUSH MARKER KOLOR WILD ORCHID


SAKURA PIGMA MICRON BRUSH & 005


GUMKA W OŁÓWKU Z PĘDZELKIEM FABER-CASTELL



Rzeczy rzadziej używane.


KREDKI MAGIC KOH-I-NOOR




KREDKI AKWARELOWE FABER-CASTELL







WĘGIEL RYSUNKOWY




FARBY ACRYLIC REEVES



Post prawdopodobnie będzie aktualizowany w przyszłości. Napiszcie w komentarzach czego wy używacie do rysowania. Chętnie zerknę. :)

PS. Jeśli chcesz być na bieżąco dołącz do czytelników. Miłego weekendu! ♥

~Amy

Zainteresują Cię:

5 komentarze

  1. Fajne, ja dopiero mam 7 Promarkerow ;-)
    Za ile kupiłaś mondeluozy ??
    Pozdrawiam
    http://szkicownik555.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś czuję że moje 12 promarkerów to malutka kolekcyjka..... Miłam Mondeluzy tylko oddałam siostrze bo byłam niezadowolona z efektów.... A promarkery to Kocham ponad życie! Jeśli szukasz propozycji to oto moje:
    1. Tutorial dotyczący rysowania promarkerami
    2 3 marker chelanglle ( nie umiem pisač)
    3. Recenzje
    Zapraszam również serdecznie : blogujezuzka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutorial o promarkerach planowałam od dawna, ale jakoś nie mogłam się do tego zabrać. Jakaś recenzja też się pewnie pojawi, nie powiem czego. :D Ale jeśli chodzi o ten chellenge, to z wielką chęcią. Jeśli nie będzie jutro, to na tygodniu. ^^
      Już zaglądam na twojego bloga. :)

      Usuń
  3. Najbardziej to Ci zazdroszczę tych Mondeluzów :) Cudne są i muszę je mieć!!!!
    Będę tu często zaglądać, bo tematykę uwielbiam.

    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥