Kolorowanka Tygodnia: Zaginiony Ocean

17:27:00

Hej wszystkim! :)
Tak jak obiecałam dzisiaj Kolorowanka Tygodnia. Jest to obrazek z ,,Zaginiony Ocean'' autorstwa Johanny Basford. 

Zaginiony ocean to niezwykły, pełen misternych detali świat, który możesz pokolorować i ozdobić. Na każdej stronie tej książki jest coś do odkrycia: ogrody rafy koralowej, wraki zatopionych statków, a nawet skarb - kosztowności ze skrzyni piratów.

Nieważne, ile masz lat. Nieważne, kim jesteś - poszukiwaczem przygód, płetwonurkiem czy może syreną w przebraniu. Zejdź w głębie oceanu i odkryj czarno-białą krainę, w której czekają na ciebie dziwne ośmiornice, koniki morskie i całe ławice egzotycznych ryb.


Macie tę kolorowankę? Jeśli tak, podeślijcie mi ten obrazek pokolorowany przez was. ^^
Do następnego! ♥

~Amy 

Zainteresują Cię:

9 komentarze

  1. Ładna :)
    Mi się ostatnio udało upolować w Stokrotce kolorowankę pt. (chyba) w koronch drzew lub coś takiego :)
    W domu nie lubię kolorować ale na lekcji to już całkiem inna sprawa :)
    Pozdrawiam!!!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam takiej. Muszę spojrzeć. :D Ja na lekcjach mam taki zapiernicz, że nawet nie mam kiedy coś pobazgrać. xD

      Usuń
    2. Czasami tez bym tak chciała a nie na większości lekcji prawie zasypiam XD

      Usuń
  2. Nie mam tej kolorowanki niestety, ale bardzo mi się podoba przez te morskie klimaty :) Pięknie pokolorowałaś, ładny dobór kolorów :)
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże jaka piękna:)

    A tymczasem zapraszam do mnie, nowy post o wartościach życiowych:)

    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w "moich pracach" można znaleźć tą rybkę :) Jednak Twojej nie dorównuje nawet w połowie :)

    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥