Kolekcja Kolorowanek

14:23:00

Hej wszystkim! 

Wiem, że nie było mnie tu kilka dni, ale liczyłam na chociaż dwa komentarze pod moim ostatnim wpisem. Mam nadzieję, że nie wyparowaliście. Tak więc nie mogąc dłużej czekać zaczęłam robić zdjęcia do wyczekiwanego przez Ever After posta. Na początku chciałam wam pokazać po jednym obrazku z każdej kolorowanki ale od tego jest inna seria na blogu. :)

1. ANIMORPHIA - Uwielbiam tę kolorowankę, a przede wszystkim Kerby'ego Rosanesa!




2. INWAZJA BAZGROŁÓW - Kolejna świetna kolorowanka autorstwa Kerby'ego. <3






3.  ZAGINIONY OCEAN - Uwielbiam wszystkie trzy...




4. ZACZAROWANY LAS





5. TAJEMNY OGRÓD





6. TATUAŻE

Dzięki Kinga. <3





7. ANTYSTRESOWE KOLOROWANKI - ZWIERZĘTA




8. NIEZWYKŁY ZIELNIK






9.  MALOWANKI NA DOBRY DZIEŃ - KOLORY NATURY



,, Znaleźli się w niewłaściwym miejscu w niewłaściwym czasie. Oczywiście zostali bohaterami '' ~ Gwiezdne wojny, część VI: Powrót Jedi



Oczywiście nie obyło się bez wsparcia mojego pomocnika, który zawsze mi towarzyszy, gdy wyciągam jakąś książkę...


Rozplaszczał swój gruby tyłek na wszystkich kolorowankach i wchodził mi w kadr aparatu! Ale jak wystawić za drzwi takiego słodziaka?

Koniecznie dajcie znać w komentarzach jakie macie kolorowanki. :)

Dzisiaj piątek!

~Amy 

Zainteresują Cię:

9 komentarze

  1. Dużo tych kolorowanek.... Ja nie mam ani jednej.. Bardzo inspirujące...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to musisz kupić sobie jakąś! ^^ To świetna zabawa. :) Na początek polecam ci Inwazję bazgrołów.

      Usuń
  2. Ale dużo kolorowanek! Ja mam tylko Animorphię i Radość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się tego uzbierało. Jestem maniakiem kolorowania, więc no. Nie przepuszczę żadnej okazji, by kupić nową kolorowankę. :D Tej Radości jeszcze nigdy nie widziałam. Jak tam z tym challengem? :)

      Usuń
  3. Dużo tego masz! :D Dzięki za zdjątko kota :D Mam te "kolory natury" ale troche inną wersję :). Pokoloruj coś i wstaw !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro albo w niedzielę będzie Kolorowanka Tygodnia. :)

      Usuń
  4. Woooow, ale masz dużo :D Cudny kiciuś <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna kolorowanka. :)

    Uzupełniłam recenzję na moim blogu dot. Prismacolorów - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥