3 MARKER CHALLENGE

13:54:00

Hej wszystkim! :)
W ostatnim poście napisałam, że chętnie przeczytam wasze propozycje odnośnie kolejnych wpisów. Zuza Pater wpadła na pomysł, bym zrobiła 3 Marker Challenge. Muszę przyznać, że zawsze chciałam go zrobić, ale nigdy nie mogłam doprowadzić tego do skutku. Tak więc, widząc ową propozycję bardzo się ucieszyłam.  Wszystkie moje promarkery wsypałam do pudełka i z zamkniętymi oczami wylosowałam 3. Gdy ściągnęłam chustę, kompletnie się załamałam. Ujrzałam to:



Trzy bardzo podobne do siebie kolory. Kto by się nie załamał? Pierwsza myśl, która zawitała w mojej głowie: ,, No ładnie. Co ja z nimi zrobię?! '' Po chwili namysłu wpadłam na genialny pomysł!
Moim znakiem zodiaku są ryby. Właśnie je postanowiłam narysować. Dodatkowo użyłam białego żelopisu Sakura Gelly Roll White. Z tego co wiem, nie złamałam zasad. :)



Jestem bardzo zadowolona z efektu. Spodziewałam się jednej wielkiej porażki...  Na koniec postanowiłam nominować 2 osoby:

Weronikę Bright ze szkicownik555.blogspot.com 

Julę z julalou.blogspot.com


WARUNKI

- Możesz użyć tylko 3 markerów + białego żelopisu ( nie musisz go używać jeśli nie chesz! )
- Na wstępie piszesz kto cię nominował.
- Dodajesz link do tego posta.

Życzę Wam powodzenia dziewczyny!

~ Amy

Zainteresują Cię:

10 komentarze

  1. Świetna praca. Dzięki za nominację! Mogę zamiast białego żelopisu użyć cienkopis?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. Tak jak w moim przypadku dodanie małych detali nikomu nie zaszkodzi. ;)

      Usuń
  2. Genialne! Gdybym miała takie kolory to bym była w rozsypce. Ale z trzech kolorów potrafisz zdziałać cuda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, ja też się załamałam jak to zobaczyłam. xD Dziękuję bardzo! ^^

      Usuń
  3. Rybki bardzo ładne, świetnie z tego wybrnęłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To miłe zobaczyć pochwałę od stałej czytelniczki. <3

      Usuń
  4. Wow!
    Dziękuje za nominacje ;)
    Będzie cieżko bo mam mały wybór, ale w koncu mnie zmotywowałaś do wykonania tego challenga ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co! Nie martw się. W tym challengu właśnie o to chodzi, by pokazać ludziom, że nie potrzeba dużej ilości flamastrów żeby powstało coś ładnego. :) Tutaj liczysz się ty i twoja wyobraźnia.
      Również pozdrawiam i życzę jeszcze raz powodzenia!

      Usuń
  5. Dla kreatywnego człowieka nawet 3 podobne do siebie kolory nie zrobią problemu, co widać na załączonym obrazku - brawo Amy! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥