♥ 1000 WYŚWIETLEŃ! ♥ + RYSUNEK

17:24:00


Hej wszystkim! :)

Dzisiaj o 7 rano wbiło mi 1000 wyświetleń! Dziękuję wam bardzo. Obserwowałam statystyki od kilku dni i w związku z tą okazją wprowadzałam małymi kroczkami zmiany na blogu. Pierwszą z nich była nowa kategoria ,, Ugryź temat '', a w tajemnicy przed wami majstrowałam przy szablonach na blogu testowym. :D W planach mam jeszcze jedną kategorię, która pojawi się niebawem. Tak za 2 tygodnie? Coś w tym stylu. Na pewno zauważyliście zmianę wyglądu bloga oraz grafik przy postach. Nie da się nie zauważyć... Siedziałam przy zawalonym chusteczkami biurku z bolącą głową i zastanawiałam się nad tym, czy przypadną wam do gustu.

STATYSTYKI Z RANA


Postanowiłam również narysować rysunek. 


Dziękuję jeszcze raz za te 1000 wyświetleń i wszystkie komentarze! Dajcie znać czy podoba wam się nowy szablon i grafiki. 

~ Amy

Zainteresują Cię:

2 komentarze

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥