KOLOROWANKA TYGODNIA - Zaczarowany las

11:31:00

       ,,Zaczarowany las'' to jedna z kolorowanek słynnej ilustratorki Johanny Basford.


Jest to kontynuacja ,,Tajemnego ogrodu'', który podbił serca milionów ludzi na świecie. 
Nieważne, ile masz lat. Nieważne, kim jesteś - artystą, władcą krainy czy poszukiwaczem przygód. Wpadnij do króliczej nory i odkryj czarno-białą Krainę Czarów...
Mnie także urzekła ta niepozorna książeczka. Właśnie dlatego mam zamiar wrzucać co tydzień na bloga, jeden pokolorowany przeze mnie obrazek z różnych kolorowanek. Nazwałam to ,,Kolorowanka Tygodnia''. Mam nadzieję, że podoba wam się mój pomysł. :)



~ Amy 

Zainteresują Cię:

6 komentarze

  1. Pięknie kolorujesz - ja w mojej kolorowance tak nie umiem :) Ciekawy pomysł na serię.
    Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę:
    ikulina-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Jestem pewna, że ćwicząc dojdziesz do wprawy. :)

      Usuń
  2. Ładne :-)
    Dużo słyszałam o samym pomyśle kolorowania, wydaje się fajny, ja robię pojedyncze wydruki w domu i koloruje je długopisami i markerami na najnudniejszych lekcjach - nie mam wtedy zwykle weny, aby narysować coś sama :-)
    Bardzo relaksujące zajęcie, już nie mogę się doczekać następnych prac :-)
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam taki zapiernicz na lekcjach, że nawet mi takie coś do głowy nie przyszło. :D

      Usuń
  3. Przepięknie pocieniowane i podobają mi się kolory jakie dobrałaś. Tworzy to spójną, jesienną całość :) Pomysł świetny, czekam na więcej.
    Kurde, chyba sama sobie zakupię jakąś kolorowankę, chyba wszyscy już kolorują,
    a ostatnio przeglądałam jakąś w sklepie i samej mi się zachciało. :D
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komentarz jak i dołączenie do obserwatorów. :) Już wpadam na twojego bloga!

      Usuń

Dziękuję za komentarze! Wszystkie czytam i na nie odpowiadam. ♥